fredag 4. april 2008

Restaurant Credo

..i Trondheim er verdt å merke seg for sitt imponerende vinkart med fantastiske priser. Hold deg fast: Credo tar maks 200,- eks mva i påslag pr flaske! Med andre ord: Her kan du finne mye bra vin for en billig penge!

Jeg har aldri vært der, men fikk tipset fra min venn Kai, som selv er fra Trondheim, stakkar.

En bitter europafascist kan få klump i halsen av denne oppsummeringen fra kjelleren:

Mer enn 50 tyske viner
Maks 2 viner fra Australia
Mer enn 150 italienske viner
Maks 5 fra California
Mer enn 70 klassiske hetviner
Maks 1 fra Sør-Afrika
Mer enn 300 andre europeiske viner
Maks 2 fra New Zealand

Sjekk det fiffige vinkartet her.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Har hørt gode ting om Credo, men sannsynligheten for at jeg er i Trondheim er liten.Aldri vært stor fan av Sodd town egentlig, hehe.

Forøvrig er du en syk mann som kødder med hodet mitt.Nå kommer det jevnlige poster.Tipper det bare er for å få opp interessen før du isolerer deg fullstendig.

Roy Andre sa...

sidelengs: Har du mulighet for å kontakte meg på epost post [at] oregano.no? Gjelder muligheten for å publisere noe av informasjonen du har i bloggen her på www.oregano.no. Snakkes.